Klientu lojalitātes vadība
Lai palielinātu klientu lojalitāti SPA-centrā, tiek izmantots:
-
Abonementi
-
Dāvanu kartes
-
Spēcīga un elastīga atlaižu sistēma
-
Personīgie konti (depozīti)
-
Atlaižu kartes
Ar programmas 1C: SPA-Salons palīdzību Jūs varat izmantot augstāk minētās iespējas pilnā apmērā, pielāgojot tos Jūsu biznesa specifikai.
Zemāk mēs apskatīsim dažus no tiem:
1. Dāvanu kartes
Lai piesaistītu jaunus klientu SPA-salonā var tikt izmantotas Dāvanu kartes. Dāvanu karšu nomināls var būt dažāds, piemēram, 20, 50, 100 LVL utt.
Programma ļauj veikt uzskaiti un fiksēt visas darbības ar dāvanu kartēm: Pārdošana, Pakalpojumu apmaksa ar dāvanu karti, Dzēšana, Atskaites par operācijām ar dāvanu kartēm u.c.
2. Klienta personīgais konts (depozīts)
Programmā 1С: SPA-Salons ir paredzēta iespēja vadīt klientu personīgos kontus depozītu iemaksām un parādu uzskaitei. Iemaksa personīgajā kontā var tikt realizēta ar skaidru naudu, maksājuma karti vai dāvanu karti.
3. Atlaižu uzstādīšana
Izmantojot atlaižu sistēmu Jūs varat uzstādīt:
-
Personīgo atlaidi izvēlētajam klientam
-
Atlaidi konkrētai klientu grupai
-
Atlaidi, uzrādot karti
-
Uzkrājuma atlaidi
-
Bonusa atlaidi ar uzskaitījumu personīgajā kontā
Atlaižu uzstādīšanas variants, uzrādot atlaižu karti
SPA-salona atlaižu piemērs
Atlaides var tikt uzskaitītas dažādos veidos:
-
procents
-
summa
-
dāvana
Jūs varat uzstādīt sekojošu atlaižu sadalījumu:
-
uz noteiktu preču vai pakalpojumu skaitu
-
noteiktiem klientiem
-
noteiktā laikā (piemēram no 10 līdz 15)
-
noteiktās dienās (piemēram, tikai brīvdienās) u.c.