1C:Tirdzniecības vadība un muitas noliktava 2.0
1C:Tirdzniecības vadība un muitas noliktava 2.0 ir gatavs tipveida risinājums, muitas noliktavu automatizācijai, ko izstrādājis Smart Business Solutions.
|
|
|
|
Kontrahenti
Kontrahents – vispārīgs jēdziens, kurā ir iekļauti klienti, kravas nosūtītāji, kravas saņēmēji, pārvadātāji un fiziskas personas. Kontrahenti var būt sagrupēti pa kataloga klasifikatora grupām, piemēram, "Piegādātāji", "Pircēji" un "Realizētāji". Kontrahentu katalogam ir neierobežots ieguldījuma līmeņu skaits. Informācija par kontrahentiem ir izvietota vairākās cilnēs. Darbam ar kontrahentu ir paredzēti sekojoši lauki:
|
Gadījumā, ja tiek izmantota sistēma 1C: Grāmatvedība, kontrahentu kartiņas pēc apmaiņas nonāk grāmatvedībā. |
Nomenklatūra
Katalogs Nomenklatūra ir paredzēts, lai glabātu informāciju par precēm, komplektiem, atgriežamo taru, pakalpojumiem. Informācija par nomenklatūras pozīcijām ir izvietota vairākās cilnēs. Lai būtu vieglāk ievadīt jaunu kartiņu, ir izstrādāts ievades palīgs. Nomenklatūras uzskaitei ir parezēti sekojoši lauki:
|
Pārējos nepieciešamos laukus sistēma aizpilda pati. |
Muitas kodi
Katalogs Muitas kodi ir paredzēts datu par muitas kodiem glabāšanu. Dotajā katalogā glabājas gan vietējie muitas kodi, gan muitas ĀEDPN kodi. Katram muitas kodam tiek noteiktas aprēķina likmes, kuras ir aktuālas dotajā brīdī Latvijā. Likmes var būt noteiktas gan katram kodam atsevišķi, gan kodu grupai. Saņemot kravu noliktavā vai izsūtot to no noliktavas, uz likmes pamata sistēma aprēķina ievešanas nodevu. |
Akcīzes nodokļa uzstādījumi
Katalogs Akcīzes nodokļa uzstādījumi ir paredzēts, lai uzstādītu akcīzes nodokļa aprēķina noteikumus, saņemot kravu noliktavā vai izsūtot to. Katalogā tiek norādīta muitas koda grupa, aprēķina likme un aprēķina noteikumi. |
Nomenklatūras sērija (deklarācija)
Katalogā Nomenklatūras sērija tiek norādīti dati par deklarāciju, saskaņā ar kuru krava ienāk noliktavā vai tiek aizvērts izdevumu dokuments. Noformējot deklarāciju PMD, sistēma automātiski noformēs lietotājam uzdevumu ar termiņu 20 dienas uz nākošās deklarācijas noformēšanu (piemēram, IMP7). Izpildot uzdevumu (IMP7 noformēšana), uzdevums automātiski izmainīs statusu uz Izpildīts un vairs neizdos lietotājam atgādinājumu. Nomenklatūras sērijai var pievienot failus un attēlus (piemēram, skanētus dokumentus). |
Pircēja pasūtījums un pasūtījums piegādātājam
Dotajā dokumentā tiek formēts sākotnējais klienta pieteikums:
Pircēja pasūtījumu var veidot manuāli vai dokumenta Preču un pakalpojumu saņemšana formēšanas momentā (šajā gadījumā pasūtījumu sistēma izveido pati). Augstāk redzamos pieteikumu veidus var sadalīt atsevišķos pieteikumos vai apvienot vienā, atkarībā no nepieciešamās darbu izpildes kontroles detalizācijas. Gadījumā, ja uz Pircēja pasūtījuma pamata ir noformēts dokuments Pasūtījums piegādātājam (piemēram, transporta pieteikumam pārvadātājam), darba galda apakšējā daļā tiks izvadīts saraksts ar saistītajiem pasūtījumiem. Galvenie paremetri, kas ir paredzēti dokumentā:
|
|
Preču un pakalpojumu saņemšana
Ar doto dokumentu tiek noformēta kravas ienākšana / saņemšana noliktavā vai ienākošais rēķins no pakalpojuma piegādātāja (piemēram, transporta izdevumi). Dokuments tiek formēts uz dokumenta Pircēja pasūtījums pamata. Veidojot dokumentu uz Pircēja pasūtījuma pamata, sistēma pati aizpildīs visus dokumenta pamata laukus. Gadījumā, ja uz Saņemšanas pamata ir noformēta Sēriju un īpašību korekcija (piemēram, lai noformētu preci no PMD uz IMP7), darba galda apakšējā daļā tiks norādītas ar saņemtās kravas saistītās korekcijas. Galvenie lauki, kas ir pieejami lietotājam:
|
|
Preču sēriju un īpašību korekcija
Dokuments ir paredzēts kravas pārvietošanai starp deklarācijām. Doto dokumentu var noformēt uz Preču un pakalpojuma saņemšanas pamata. Veidojot dokumentu uz ienākošā dokumenta pamata, sistēma pati aizpildīs visus dokumenta pamata laukus. Pamata lauki, kas ir izstrādāti lietotājiem:
|
|
Preču un pakalpojumu realizācija
Dokuments Preču un pakalpojumu realizācija ir paredzēts, lai fiksētu preces realizācijas faktu un rēķina par dokumentā noteiktajiem pakalpojumiem izstādīšanas faktu. Dokuments tiek formēts uz Pircēja pasūtījuma pamata. Veidojot dokumentu uz dokumenta Pircēja pasūtījums pamata, sistēma pati aizpilda visus dokumenta pamata laukus. Pamata lauki, kas ir izstrādāti lietotājiem:
|
|
Darba algas aprēķins
Dokuments Darba algas aprēķins ir paredzēts gabaldarbu algas aprēķinam. Dokuments tiek aizpildīts ik mēnesi. Pirmējā informācija tiek aizpildīta dokumentā Pircēja pasūtījums, cilnē Pakalpojumi (fakts), iepretim katram pakalpojumam tiek norādīts Atbildīgais, kuram tiks aprēķināta darba alga. Vienības cena tiek ņemta no dokumenta Cenu uzstādīšana, kurā tiek noteikta cena par izpildāmajiem pakalpojumiem. |
|
Atskaites
Sistēmā ir izstrādātas īpašas atskaites muitas noliktavām:
|
Katrai no šīm atskaitēm tiek piedāvāti vairāki analīzes griezumi un iespēja saņemt analīzes datus gandrīz pēc katra lauka, ko ievada lietotājs. Visas šīs atskaites tiek attiecināmas pie dinamisko atskaišu tipa. Tas nozīmē, ka lietotājs var pats uzstādīt atskaiti pēc viņa vajadzībām un saglabāt tikai viņam nepieciešamos uzstādījumus. |
Muitas atskaite
Dotā atskaite ļauj caurskatīt pamata informāciju par kravu un tās atrašanās vietu deklarāciju griezumā. Atskaite tiek formulēta par norādīto periodu, balstoties uz noformētajiem dokumentiem. Atskaitē ir paredzēta šādas informācijas izvade:
|
|
Kopējā garantijas summa
Atskaite sniedz informāciju par garantijas summām noteiktajā periodā, pamatojoties uz dokumentu Preču un pakalpojumu saņemšana, Preču un pakalpojumu realizācija un Garantijas summas korekcija. Atskaite rāda kopējo garantijas summu, ievešanas nodokli, akcīzes summu, PVN sekojošu garantijas summu griezumā: |
|
Noformētās deklarācijas
Atskaite rāda visu deklarāciju sarakstu par noteikto periodu. Par katru deklarāciju atskaitē tiek attēlots noformēto un aizvērto deklarāciju daudzums. |
Akcīzes atskaites
Sistēmā ir pieejamas sekojošas akcīzes atskaites:
|
|