Klientu attiecību vadība
-
Klientu bāzes izveide ar foto
-
Iepriekšējs pieraksts uz apkalpošanu darbinieku un telpu griezumā
-
Atgādinājumu sistēma
-
SMS un e-pastu izsūtīšana
-
Klientu piesaistīšanas un noturēšanas analīze
Sadaļā Klienti tiek realizētas visas darbība, kas saistītas ar klientu apkalpošanu. Zemāk ir redzami šīs sadaļas dažu iespēju apraksti.
1. Katalogs Klienti
Dotais katalogs satur Jūsu salona klientu sarakstu ar detalizētu informāciju par katru no tiem.
Visu nepieciešamo informāciju par Jūsu salona klientiem Jūs varat ievadīt Klienta kartiņā.
Šeit glabājas detalizēta informācija par klientu: vārds, uzvārds, fotogrāfija, dzimšanas datums, dzīvesvietas adrese, kontaktinformācija, reklāmas avots, pēc kura klients ir atnācis, kā arī informācija par apmeklējumu abonementiem un izsniegtajām kartēm.
Klientu kartē nav obligāti jāaizpilda visi lauki. Jūs aizpildāt tikai tos, kuri būs Jums nepieciešami darbam ar klientiem. Informācija klienta kartē var tikt viegli koriģēta, mainīta un papildināta.
2. Klienta statuss
Programma automātiski nosaka klienta STATUSU:
-
Potenciālais – klients ir ievadīts datu bāzē, bet apmeklējuma vēl nav bijis
-
Pastāvīgais – no otrā apmeklējuma
-
Neatgriezies – statuss tiek noteikt gadījumā, ja klients nav atgriezies
Uz klientu statusa noteikšanas pamata var noformēt atskaiti, kura ļaus Jums analizēt klientu pieplūdi un aizplūdi skaitliskā izteiksmē par noteiktu periodu.
3. Klientu segmenti
Jūsu salona klienti var tikt iedalīti segmentos, piemēram: pēc vecuma (no 30 līdz 50), pēc dzimuma (vīrieši, sievietes), studenti, pensionāri utt.
Šāds sadalījums ļaus Jums veikt detalizētu klientu analītiku un izmantot šo informāciju mārketinga pasākumu veikšanā (izsūtīšanas, akcijas, atlaides utt.).
4. Kartes
Programmā tiek fiksētas visas operācijas ar izsniegtajām plastikāta kartēm. Izsniedzamo karšu veidi var būt dažādi atkarībā no tā, kādu aprīkojumu Jūs izmantojat, veicot skanēšanu.
5. Administratora darba galds
Šeit ir atrodami instrumenti, kas nepieciešami Administratoram darbā ar klientiem. No darba galda var ātri pievienot jaunu klientu, izsniegt viņam karti, veikt iemaksu personīgajā kontā (depozītā), ātri ievadīt un noformēt klienta apmeklējumu utt.
Nepieciešamības gadījumā administrators pa tiešo no darba galda var ātri sameklēt klientu ar ātrās meklēšanas rindas palīdzību pēc klienta vārda vai telefona numura un saņemt detalizētu informāciju par viņu:
-
Fotogrāfiju
-
Kontaktinformāciju
-
Mijiedarbības un apmeklējumu vēsturi
-
Naudas atlikumu uz personīgā konta
-
Meistaru izvēles priekšrocības
-
Pakalpojumu izvēles priekšrocības
-
Vietu TOP-ā u.c.
6. Analītiskās atskaites par klientiem
Izmantojot atskaites par klientiem Jūs varēsiet izanalizēt klientu bāzes stāvokli, iegūt informāciju par jubilāriem, veikt jauno klientu analītiku par izvēlēto periodu un izvēlēto darbinieku, saņemt citu, Jums nepieciešamo informāciju.
7. Atskaites par pārdošanām
Atskaites par pārdošanām palīdzēs Jums iegūt uzticamu informāciju par salonā sniegtajiem pakalpojumiem un pārdošanām.
Pēc noklusējuma ir noteiktas trīs pamata atskaišu formas: Salona kopējās pārdošanas, Pārdošanas pēc darbiniekiem, Pārdošanas pēc klientiem. Izmantojot Uzstādījumus, Jūs varat papildināt atskaites ar dažādiem datiem (piemēram, pievienot periodu u.c.).