Integrēto risinājumu apraksts
Baltic Beach Hotel
-
Grāmatvedība
-
SPA salona vadība
-
Dokumentu aprite
Automatizēto darba vietu skaits: 50
Produkts: 1С:Dokumentu aprite 8 PROF
Nozare: Tūrisms, viesnīcu bizness
Pasūtītājs
Baltic Beach Hotel – 5* SPA viesnīca, kas atrodas kūrortā Jūrmala, pašā Rīgas jūras līča krastā, parka ielokā. Baltic Beach Hotel ir vadošā Baltic Hotel Group viesnīca.
Viesnīcā ir pieejami:
-
165 viesu numuri;
-
itāļu restorāns il Sole;
-
vakara restorāns Caviar Club;
-
Lobby bārs;
-
10 konferenču zāles;
-
viens no lielākajiem SPA centriem Ziemeļeiropā;
-
zobārstniecības klīnika Royal Dent;
-
skaistumkopšanas salons Hair SPA.
Mērķis un iemesli
Projekta pasūtītājs — viesnīca ar garu un sarežģītu dokumentu aprites gaitu un lielām vajadzībām dokumentu aprites automatizācijas jautājumā. Pirms 1C risinājuma ieviešanas, ienākošās un izejošās korespondences uzskaite tika veikta ar elektronisko tabulu un papīru dokumentu starpniecību. Uzdevumu izpilde centralizēti netika kontrolēta, kontrole bija realizēta tikai katras struktūrvienības iekšienē. Dokumentu elektroniskās versijas glabājās uz lokālā datora vai kopējā tīkla serverī. Pieaugošā elektronisko dokumentu apjoma dēļ tīkla resursos aizvien biežāk bija grūti atrast nepieciešamo dokumentu vai šablonu, papīra dokumenti bieži tika nozaudēti, bet, lai apziņotu visus nepieciešamos darbiniekus par jaunu rīkojumu vai līgumu, tika tērēts ne mazums papīra, kopējot šo dokumentāciju.
Klients vērsās pie mums ar vēlēšanos automatizēt visas dokumentu aprites plūsmu, ieviešot produktu vairāku organizāciju iekšējo, ienākošo un izejošo dokumentu uzskaitei vienā datu bāzē. Šī uzdevuma izpildei mēs piedāvājām risinājumu "1C:Dokumentu aprite 8 PROF".
Spēcīgs arguments par labu "1C:Dokumentu apritei 8 PROF" bija produkta ražotāja popularitāte, taču tas nebija vienīgais faktors. Būtisks apstāklis lēmuma pieņemšanā bija mūsu piedāvātā cena, un ne mazāk svarīgs bija faktors, ka viesnīcā uz lēmuma pieņemšanas brīdi jau veiksmīgi strādāja risinājumi "1C:Grāmatvedība" un "SPA salona vadība priekš 1C:Tirdzniecības vadība", ko Smart Business Soutions izstrādāja pēc dotā klienta individuāla pasūtījuma.
Padarītie darbi
Projekta ietvaros tika veikti sekojoši darbi:
-
Risinājuma pilna lokalizācija un adaptācija Latvijai.
-
Visu lietotāju apmācība.
-
Normatīvās - uzziņu informācijas katalogu organizācija.
-
Normatīvās - uzziņu informācijas ievade.
-
Ievadīti visi lietotāji, izveidota dokumentu un failu mapju hierarhija. Katram lietotājam izveidota personīgā mape.
-
Visiem lietotājiem iestatīti piekļuves tiesību ierobežojumi dokumentiem un failiem.
-
Reģistrācijas algoritma un dokumentu numerācijas iestatīšana.
-
MS Word dokumentu ārējo šablonu ielāde.
-
MS Word dokumentu šablonu automātiskās aizpildīšanas mehānisma iestatīšana.
-
Vienkāršu un sarežģītu biznesa procesu iestatīšana, balstoties uz klienta vajadzībām un specifiku.
-
Lietotāju apziņošanas iestatīšana par jauniem uzdevumiem uz iekšējo kompānijas elektronisko pastu.
-
Sniegti konsultāciju pakalpojumi.
Rezultāts
Viens no galvenajiem projekta rezultātiem – dokumentu centralizēta kontrole visu procesu ķēdes garumā. Katram dokumenta veidam ir stingri noteiktas maršruta kustības. Sistēmā apgrozās iesniegumi rēķinu apmaksai, dienesta ziņojumi, rīkojumi, līgumi, informatīvie – uzziņu dokumenti u.c. Pie tam, juridiski nepieciešamie līgumi tiek slēgti tradicionālā veidā – uz papīra.
Konsolidēta dokumentu aprite, piekļuves un dokumentu glabāšanas optimizācija, kā arī efektīvais dokumentu saskaņošanas mehānisms ievērojami palielināja darba efektivitāti.
BIOSAN
-
Tirdzniecības vadība
-
Grāmatvedība
-
Kadru uzskaite
Piestrādāti piegādātāju cenu saraksta
imports, pasūtījumu eksports piegādātājam, pasūtījumu izpildes monitorings.
Dinamika
-
Fitnesa klubs
-
Grāmatvedība
Automatizēto darba vietu skaits: 5
Produkts: 1С:Fitnesa klubs 8 PROF
Nozare: Skaistums un veselība
Pasūtītājs
Dinamika ir mūsdienīgs sporta klubs, kas savu darbu uzsācis 2003.gadā. Komfortablais, gaišais un ar "Technogym" jaunākās paaudzes itāļu trenažieriem aprīkotais sporta klubs ir īpašs ar to, ka katram klientam šeit tiek nodrošināta individuāla pieeja, maksimāla uzmanība un rūpes.
Pēc nodarbībām aerobikas, fitnesa, trenažieru vai jogas zālēs, klienti var apmeklēt saunu, horizontālo vai vertikālo solāriju, veldzēties ar svaigi spiestu sulu vai sporta kokteili fitobārā, kā arī pastāv iespēja izmantot skaistumkopšanas salona speciālistu un frizieru pakalpojumus.
Mērķis un iemesli
Klients vērsās pie mums ar vēlēšanos automatizēt visa sporta kluba darbību – klientu apmeklējumus, preču un materiālu uzskaiti, darba algas aprēķinus, darba grafikus, akcijas un atlaižu programmas, kā arī iegūt vērtīgu analītisko informāciju.
Pilnvērtīgai fitnesa kluba vadībai un uzskaitei sporta klubā “Dinamika” mēs piedāvājām programmas produktu “1C:Fitnesa klubs 8 PROF”.
Ieviešot programmu, kluba darbinieki ieguva sekojošas priekšrocības:
-
pilnīgi automatizēta klientu apmeklējumu uzskaites sistēma, izslēdzot apmeklējumu fiksāciju rakstiski pierakstu kladēs;
-
parādījās iespēja iegūt dažādas analītiskās atskaites par kluba darbību;
-
automatizēta materiālu un preču noliktavas uzskaite;
-
automatizēta akciju un atlaižu programmu realizācija klientu lojalitātes palielināšanai, kā arī to efektivitātes novērtēšana.
Automatizētās funkcijas
-
Klientu attiecību vadība (CRM)
-
Personāla un kadru uzskaites vadība (HRM)
-
Dažādu motivācijas sistēmu izmantošana
-
Darba algas aprēķins
-
Darba laika uzskaite
-
-
Pārdošanas, loģistikas un transportu vadība (SFM, WMS, TMS)
-
Pārdošana (realizācija), serviss, mārketings
-
Savstarpējie norēķini ar pircējiem
-
Pircēju pasūtījumu noformēšana
-
Tirdzniecības aprīkojuma pieslēgšana
-
Pasūtījumu pašizmaksas aprēķins
-
Mazumtirdzniecība
-
Cenu veidošanas politika, cenu lapa
-
-
Noliktava un loģistika
-
Sēriju numuru, derīgumu termiņu un sertifikātu uzskaite un kontrole
-
Noliktavas krājumu vadība
-
-
-
Finanses, vadības uzskaite, rādītāju monitorings
-
Vadības uzskaite
-
Finanšu analīze
-
Padarītie darbi
Projekta ietvaros tika veikti sekojoši darbi:
-
Nepieciešamās programmas un aprīkojuma izvēles konsultācijas
-
Sistēmas piegāde un uzstādīšana
-
Atlikumu ievade
-
Individuāla lietotāju apmācība.
-
Normatīvās - uzziņu informācijas katalogu organizācija.
-
Normatīvās - uzziņu informācijas ievade.
-
Visiem lietotājiem iestatīti piekļuves tiesību ierobežojumi dokumentiem un programmas funkcijām.
-
Reģistrācijas algoritma un dokumentu numerācijas iestatīšana.
-
Aprīkojuma pieslēgšana
-
Sniegti konsultāciju pakalpojumi.
Rezultāts
Viens no galvenajiem projekta rezultātiem – klientu apmeklējumu, abonementu, nodarbību un darbinieku darba laika uzskaite un algas aprēķins tiek veikts elektroniski, pilnīgi izslēdzot manuālu uzskaiti pierakstu kladēs.
Konsolidēta informācija par klientu apmeklējumiem un abonementiem, automātiska atlaižu un akciju sistēma, kā arī darbinieku algas aprēķins pēc dažādām motivācijas programmām ievērojami palielināja darba efektivitāti.
Avar Avto
-
Tirdzniecības vadība
-
Grāmatvedība
Tirdzniecības vadība
Piestrādāts specializēts modulis autoservisa darba vadībai (servisa pieprasījumu vadība, klientu automašīnu uzskaite);
Servisa operāciju atspoguļošana grāmatvedības uzskaitē.
Double coffee
-
Tirdzniecības vadība
-
Grāmatvedība
Menedžeru darba automatizēšanas modulis
Potenciālo klientu bāze klientu проработка (uzdēvumu izsniegšana menedžeriem darbam ar potenciāliem klientiem, saņemto no klienta datu apstrāde un ievade sistēmā (degustāciju rīkošana, līgumu noslēgšana), menedžeru darba analitiskās atskaites).
Nododāmo iekāršu vadības modulis
Iekāršu nodošana klienta degustēšanai vai izīrēšanai, iekāršu atgriešana uzņēmumā, atskaites par nododāmo iekāršu atlikumiem un kustībām.
Modulis remontu vadībai
Apstrāde plānošanas veikšanai iekāršu plāna remonta veikšanai, kuras ir izīrētas ar klientu, remontu uzskaite sistēmā, rēķinu par remontiem izrakstīšana, atskaitīšana par remontiem meistaru iekāršu sadalē.
Piestrādāts klientu savstarpējo attiecību vadības modulis
Klientu klasificēšana pēc kategorijām pēc kafijas patēriņa, atkraušanu grafiku piesaiste pie pastāvīgiem klientiem, zaudēto klientu analīze, atkraušanu plānošana uzskaitot regulāro atkraušanu gefiku, automātiskie atgadinājumi menedžeriem par klientu pārskaitījumiem kategorijās un ieplānotām atkraušanām.
Salas zivis
-
Tirdzniecības vadība
-
Plaukstdatoru risinājums
-
Grāmatvedība
Tirdzniecības vadība
- Piestrādāts darba mehānisms ar preču partijām (preces piemeklēšana pēc partijām un nomenklatūras cenām pārdošanas noformējuma laikā, partijas izvēle realizācijas dokumentā);
- Piestrādāts cenu veidošanas mehānisms, kas ļauj piesiet speciālas cenas uz noteiktu periodu pie kontrahenta līguma nosacījumiem;
- Izstrādāts modulis darbam ar maršrutu lapām (realizācijas dokumentu piesaiste pie maršrutiem, piegādes rādītāju aprēķins pēc maršrutu lapām: piegādes cena, piegādes rentabilitāte, pārskats par maršrutu lapām par izvēlēto periodu).
Plaukstdatoru risinājums
- Piestrādāta debeta parādu caurskatīšana;
- Preces piemeklēšana pasūtījumā pēc kontrahenta cenām;
- Klientu apgaitas plānošana menedžerim, atkarībā no grafika, kas ir sastādāms uzņēmuma birojā.
Koala
-
Tirdzniecības vadība
- Grāmatvedība
Automatizēta vairumtirdzniecības vadība un divu skaistumkopšanas salonu darbība
Skaistumkopšanas salona vadībai ir izstrādāts speciāls meistaru darba uzskaites un salona procedūru uzskaites modulis.
RER
-
Tirdzniecības vadība
-
Grāmatvedība
-
Ražošana
-
Kadru uzskaite
Piestrādāta konfigurācija
Ievest darba algas un savstarpējo norēķinu modulis
Passo
-
Tirdzniecības vadība
-
Grāmatvedība
Automatizēta 1 darbavieta
Vairuma un mazumtirdzniecība, kases aparāta pieslēgšana.
VOK
-
Tirdzniecības vadība
Kluba apmeklētāju uzskaite
Nodarbību grupu veidošana
Pēc laika un treneriem
Abonementu un vienreizēju nodarbību kluba apmeklētāju apmaksa
PVN likmes aprēķins atkarībā no apmeklētāja vecuma.
Kluba administratora interfeiss
Kurš vienotā logā ļauj ievadīt apmaksu un apskatīt informāciju par apmeklēšanu un klienta apmaksas vēsturi.
Atskaites
Par apmaksām klientu, treneru, grupu sadalē.
Sistēmai ir pieslēgts kases aparāts CHD2020 fiskālā reģistratorā režīmā.
TTS-Avio
-
Tirdzniecības vadība
-
Ražošana
-
Grāmatvedība
-
Finanšu vadība
Automatizētas 2 darbavietas.
Mazumtirdzniecība + kases aparāta pieslēgšana.
Vega Stividor (Tilia)
-
Tirdzniecības vadība
-
Grāmatvedība
-
Ražošana
-
Finanšu vadība
Vega Stividor (Tilia)
-
Tirdzniecības vadība
-
Grāmatvedība
-
Ražošana
-
Finanšu vadība