1C: CRM PROF

Kopīgs risinājums 1C:CRM PROF” paredzēts procesu automatizācijai attiecībās ar klientiem. Risinājums palīdz organizēt efektīvu darbu pārdošanas nodaļās, mārketinga, servisa apkalpošanā kā arī visos citos etapos attiecībās ar klientiem.

 

Konfigurācija “1C:CRM PROF” tika izstrādāta 1C:Uzņēmums vidē un tā atbalsta visas šīs mūsdienīgās tehnoloģiskās platformas priekšrocības: mērogojamību, vieglumu administrēšanā un konfigurācijā.

 

“1C:CRM PROF” universāls risinājums ar iespēju izmantot kā patstāvīgi programmas funkciju CRM sistēmas, kā arī kā papildus pie funkcionāla CRM tipveida konfigurācijas 1C firmai uz 1C:Uzņēmums 8 platformas bāzes.

 

Pamata piegāde “1C:Uzņēmums 8. CRM PROF” iekļauj sevī platformu “1C:Uzņēmums” konfigurāciju “1C:CRM PROF”, pilnu dokumentācijas un licenžu komplektu konfigurācijas izmantošanai (aparāta aizsardzības atslēga) un licences sistēmas 1C:Uzņēmums 8 izmantošanai vienai darba vietai. Kā arī pamata piegādē iekļauts pusgada abonements uz informācijas -tehnoloģisko atbalsta disku (ITS). Lai paplašinātu darba vietu skaitu lietotājiem “1C:Uzņēmums 8. CRM PROF” nepieciešams iegādāties nepieciešamās papildus licences konfigurācijai “1C:CRM PROF” un atsevišķi platformai “1C:Uzņēmums”, kā arī licenci servera izmantošanai “1C:Uzņēmums”. Konfigurācijas “1C:CRM PROF” licencēs neietilpst licences platformai “1C:Uzņēmums”. Licences platformai “1C:Uzņēmums 8” jāiegādājas atsevišķi.

 

Galvenās iespējas:

 

  • Klientu bāzes vadība, detalizēts apraksts par katru klientu un kontaktpersonu, klientu attiecību dinamika, ātras ievadīšanas iespējas un ātra klienta informācijas pieeja;
  • Kontaktu vadība ar klientiem, klientu saskarsmes vēstures uzskaite, klientu vēlmju reģistrācija, operatīva informācijas nodošana starp nodaļām, kontaktu plānošana;
  • Plānošana un darbību kontrole, darbu koordinācija pēc laika, atgādinājuma sistēma un uzdevumu izsniegšana;
  • Biznesa procesu vadība darbam ar klientiem, reglamenta veidošana darbam ar klientiem un tipveida šabloniem, pārdošana, servisa apkalpošana;
  • Pārdošanas vadība, tehnoloģiju izveide dažādu produktu grupu pārdošanai, stadiju vadība un pārdošanas etapu, standarta šablonu izveide, komercpiedāvājumu sagatavošanas mehānisms;
  • Integrācija ar finanšu un uzskaites programmām ļauj izveidot vienotu informācijas telpu darbam ar klientiem;
  • Mārketinga vadība – klientu segmentēšana, mārketingu kompāniju vadība, reklāmas un mārketingu kompāniju efektivitātes novērtējums.
  • Anketēšana – informācijas vākšana par klientiem, precēm, konkurentiem, reģioniem. Anketu analīze.
  • Telemārketings – masveida atzvanīšana klientiem pēc izveidotā sarunas scenārija, kontaktu un anketu reģistrācija
  • Servisa un garantijas apkalpošana. Preču uzskaite, kas atrodas apkalpošanas stadijā: pēc sērijas numuriem, termiņiem un apkalpošanas tipiem, servisa pakalpojumu pārvaldība;
  • Daudzfaktoru pārdošanas analīze, ABC pārdošanas analīze, analīze darbam ar klientiem, darbinieku darbības rezultāti, klientu bāzes analīze;
  • Zināšanu bāze par pārdošanām, precēm, konkurentiem, servisu, informācijas strukturēšana, meklēšana pēc atslēgas vārdiem, ātra pieeja informācijai;
  • Informācijas aizsardzība, lietotāju tiesību iestatīšana, lietotāju nodrošināšana ar informāciju par saviem klientiem;
  • Rutīnveida operāciju atvieglošana, integrācija ar elektronisko pastu, atskaišu sagatavošana, jaunu klientu ievadīšanas palīgs, grupveida klientu apstrāde, filtri.