mēs esam dinamiski. augoši. profesionāli.

 Pie mums strādā speciālisti ar ievērojamu pieredzi, kuri var tikt galā ar pat vislielākajiem
 priekšā stāvošajiem šķēršļiem ekonomikā, grāmatvedībā un informācijas tehnoloģiju jomā.

Integrēto risinājumu apraksts

Baltic Beach Hotel

  • Grāmatvedība

  • SPA salona vadība

  • Dokumentu aprite

Baltic Beach Hotel

  • Grāmatvedība

  • SPA salona vadība

  • Dokumentu aprite

 

 

 

 

 

 

Automatizēto darba vietu skaits: 50

Produkts: 1С:Dokumentu aprite 8 PROF

Nozare: Tūrisms, viesnīcu bizness

 

Pasūtītājs

Baltic Beach Hotel – 5* SPA viesnīca, kas atrodas kūrortā Jūrmala, pašā Rīgas jūras līča krastā, parka ielokā. Baltic Beach Hotel ir vadošā Baltic Hotel Group viesnīca.

 

Viesnīcā ir pieejami:

  • 165 viesu numuri;

  • itāļu restorāns il Sole;

  • vakara restorāns Caviar Club;

  • Lobby bārs;

  • 10 konferenču zāles;

  • viens no lielākajiem SPA centriem Ziemeļeiropā;

  • zobārstniecības klīnika Royal Dent;

  • skaistumkopšanas salons Hair SPA.

 

Mērķis un iemesli

Projekta pasūtītājs — viesnīca ar garu un sarežģītu dokumentu aprites gaitu un lielām vajadzībām dokumentu aprites automatizācijas jautājumā. Pirms 1C risinājuma ieviešanas, ienākošās un izejošās korespondences uzskaite tika veikta ar elektronisko tabulu un papīru dokumentu starpniecību. Uzdevumu izpilde centralizēti netika kontrolēta, kontrole bija realizēta tikai katras struktūrvienības iekšienē. Dokumentu elektroniskās versijas glabājās uz lokālā datora vai kopējā tīkla serverī. Pieaugošā elektronisko dokumentu apjoma dēļ tīkla resursos aizvien biežāk bija grūti atrast nepieciešamo dokumentu vai šablonu, papīra dokumenti bieži tika nozaudēti, bet, lai apziņotu visus nepieciešamos darbiniekus par jaunu rīkojumu vai līgumu, tika tērēts ne mazums papīra, kopējot šo dokumentāciju.

 

Klients vērsās pie mums ar vēlēšanos automatizēt visas dokumentu aprites plūsmu, ieviešot produktu vairāku organizāciju iekšējo, ienākošo un izejošo dokumentu uzskaitei vienā datu bāzē. Šī uzdevuma izpildei mēs piedāvājām risinājumu "1C:Dokumentu aprite 8 PROF".

 

Spēcīgs arguments par labu "1C:Dokumentu apritei 8 PROF" bija produkta ražotāja popularitāte, taču tas nebija vienīgais faktors. Būtisks apstāklis lēmuma pieņemšanā bija mūsu piedāvātā cena, un ne mazāk svarīgs bija faktors, ka viesnīcā uz lēmuma pieņemšanas brīdi jau veiksmīgi strādāja risinājumi "1C:Grāmatvedība" un "SPA salona vadība priekš 1C:Tirdzniecības vadība", ko Smart Business Soutions izstrādāja pēc dotā klienta individuāla pasūtījuma.

 

Padarītie darbi

Projekta ietvaros tika veikti sekojoši darbi:

  • Risinājuma pilna lokalizācija un adaptācija Latvijai.

  • Visu lietotāju apmācība.

  • Normatīvās - uzziņu informācijas katalogu organizācija.

  • Normatīvās - uzziņu informācijas ievade.

  • Ievadīti visi lietotāji, izveidota dokumentu un failu mapju hierarhija. Katram lietotājam izveidota personīgā mape.

  • Visiem lietotājiem iestatīti piekļuves tiesību ierobežojumi dokumentiem un failiem.

  • Reģistrācijas algoritma un dokumentu numerācijas iestatīšana.

  • MS Word dokumentu ārējo šablonu ielāde.

  • MS Word dokumentu šablonu automātiskās aizpildīšanas mehānisma iestatīšana.

  • Vienkāršu un sarežģītu biznesa procesu iestatīšana, balstoties uz klienta vajadzībām un specifiku.

  • Lietotāju apziņošanas iestatīšana par jauniem uzdevumiem uz iekšējo kompānijas elektronisko pastu.

  • Sniegti konsultāciju pakalpojumi.

 

Rezultāts

Viens no galvenajiem projekta rezultātiem – dokumentu centralizēta kontrole visu procesu ķēdes garumā. Katram dokumenta veidam ir stingri noteiktas maršruta kustības. Sistēmā apgrozās iesniegumi rēķinu apmaksai, dienesta ziņojumi, rīkojumi, līgumi, informatīvie – uzziņu dokumenti u.c. Pie tam, juridiski nepieciešamie līgumi tiek slēgti tradicionālā veidā – uz papīra.

 

Konsolidēta dokumentu aprite, piekļuves un dokumentu glabāšanas optimizācija, kā arī efektīvais dokumentu saskaņošanas mehānisms ievērojami palielināja darba efektivitāti.

BIOSAN

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

  • Kadru uzskaite

BIOSAN

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

  • Kadru uzskaite

 

Piestrādāti piegādātāju cenu saraksta

imports, pasūtījumu eksports piegādātājam, pasūtījumu izpildes monitorings.

 

TSI

  • Grāmatvedība

  • Kadru uzskaite

TSI

  • Grāmatvedība

  • Kadru uzskaite

 

REFTRANS

  • Tirdzniecības vadība

  • Muitas vadība

  • Grāmatvedība

REFTRANS

  • Tirdzniecības vadība

  • Muitas vadība

  • Grāmatvedība

Dinamika

  • Fitnesa klubs

  • Grāmatvedība

Dinamika

  • Fitnesa klubs

  • Grāmatvedība

 

 

 

 

 

 

Automatizēto darba vietu skaits: 5

Produkts: 1С:Fitnesa klubs 8 PROF

Nozare: Skaistums un veselība

 

Pasūtītājs

Dinamika ir mūsdienīgs sporta klubs, kas savu darbu uzsācis 2003.gadā. Komfortablais, gaišais un ar "Technogym" jaunākās paaudzes itāļu trenažieriem aprīkotais sporta klubs ir īpašs ar to, ka katram klientam šeit tiek nodrošināta individuāla pieeja, maksimāla uzmanība un rūpes.

 

Pēc nodarbībām aerobikas, fitnesa, trenažieru vai jogas zālēs, klienti var apmeklēt saunu, horizontālo vai vertikālo solāriju, veldzēties ar svaigi spiestu sulu vai sporta kokteili fitobārā, kā arī pastāv iespēja izmantot skaistumkopšanas salona speciālistu un frizieru pakalpojumus.

 

Mērķis un iemesli

Klients vērsās pie mums ar vēlēšanos automatizēt visa sporta kluba darbību – klientu apmeklējumus, preču un materiālu uzskaiti, darba algas aprēķinus, darba grafikus, akcijas un atlaižu programmas, kā arī iegūt vērtīgu analītisko informāciju.

 

Pilnvērtīgai fitnesa kluba vadībai un uzskaitei sporta klubā “Dinamika” mēs piedāvājām programmas produktu “1C:Fitnesa klubs 8 PROF”.

 

Ieviešot programmu, kluba darbinieki ieguva sekojošas priekšrocības:

  • pilnīgi automatizēta klientu apmeklējumu uzskaites sistēma, izslēdzot apmeklējumu fiksāciju rakstiski pierakstu kladēs;

  • parādījās iespēja iegūt dažādas analītiskās atskaites par kluba darbību;

  • automatizēta materiālu un preču noliktavas uzskaite;

  • automatizēta akciju un atlaižu programmu realizācija klientu lojalitātes palielināšanai, kā arī to efektivitātes novērtēšana.

 

Automatizētās funkcijas

  • Klientu attiecību vadība (CRM)

  • Personāla un kadru uzskaites vadība (HRM)

    • Dažādu motivācijas sistēmu izmantošana

    • Darba algas aprēķins

    • Darba laika uzskaite

  • Pārdošanas, loģistikas un transportu vadība (SFM, WMS, TMS)

    • Pārdošana (realizācija), serviss, mārketings

      • Savstarpējie norēķini ar pircējiem

      • Pircēju pasūtījumu noformēšana

      • Tirdzniecības aprīkojuma pieslēgšana

      • Pasūtījumu pašizmaksas aprēķins        

      • Mazumtirdzniecība

      • Cenu veidošanas politika, cenu lapa

    • Noliktava un loģistika

      • Sēriju numuru, derīgumu termiņu un sertifikātu uzskaite un kontrole

      • Noliktavas krājumu vadība

  • Finanses, vadības uzskaite, rādītāju monitorings

    • Vadības uzskaite

    • Finanšu analīze

 

Padarītie darbi

Projekta ietvaros tika veikti sekojoši darbi:

  • Nepieciešamās programmas un aprīkojuma izvēles konsultācijas

  • Sistēmas piegāde un uzstādīšana

  • Atlikumu ievade

  • Individuāla lietotāju apmācība.

  • Normatīvās - uzziņu informācijas katalogu organizācija.

  • Normatīvās - uzziņu informācijas ievade.

  • Visiem lietotājiem iestatīti piekļuves tiesību ierobežojumi dokumentiem un programmas funkcijām.

  • Reģistrācijas algoritma un dokumentu numerācijas iestatīšana.

  • Aprīkojuma pieslēgšana

  • Sniegti konsultāciju pakalpojumi.

 

Rezultāts

Viens no galvenajiem projekta rezultātiem – klientu apmeklējumu, abonementu, nodarbību un darbinieku darba laika uzskaite un algas aprēķins tiek veikts elektroniski, pilnīgi izslēdzot manuālu uzskaiti pierakstu kladēs.

 

Konsolidēta informācija par klientu apmeklējumiem un abonementiem, automātiska atlaižu un akciju sistēma, kā arī darbinieku algas aprēķins pēc dažādām motivācijas programmām ievērojami palielināja darba efektivitāti.

Avar Avto

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

Avar Avto

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

 

 

 

 

 

Tirdzniecības vadība

 

Piestrādāts specializēts modulis autoservisa darba vadībai (servisa pieprasījumu vadība, klientu automašīnu uzskaite);

Servisa operāciju atspoguļošana grāmatvedības uzskaitē.

 

 

 

Double coffee

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

Double coffee

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

 

Menedžeru darba automatizēšanas modulis

Potenciālo klientu bāze klientu проработка (uzdēvumu izsniegšana menedžeriem darbam ar potenciāliem klientiem, saņemto no klienta datu apstrāde un ievade sistēmā (degustāciju rīkošana, līgumu noslēgšana), menedžeru darba analitiskās atskaites).

 

Nododāmo iekāršu vadības modulis

Iekāršu nodošana klienta degustēšanai vai izīrēšanai, iekāršu atgriešana uzņēmumā, atskaites par nododāmo iekāršu atlikumiem un kustībām.

 

Modulis remontu vadībai

Apstrāde plānošanas veikšanai iekāršu plāna remonta veikšanai, kuras ir izīrētas ar klientu, remontu uzskaite sistēmā, rēķinu par remontiem izrakstīšana, atskaitīšana par remontiem meistaru iekāršu sadalē.

 

Piestrādāts klientu savstarpējo attiecību vadības modulis

Klientu klasificēšana pēc kategorijām pēc kafijas patēriņa, atkraušanu grafiku piesaiste pie pastāvīgiem klientiem, zaudēto klientu analīze, atkraušanu plānošana uzskaitot regulāro atkraušanu gefiku, automātiskie atgadinājumi menedžeriem par klientu pārskaitījumiem kategorijās un ieplānotām atkraušanām.

 

 

Salas zivis

  • Tirdzniecības vadība

  • Plaukstdatoru risinājums

  • Grāmatvedība

Salas zivis

  • Tirdzniecības vadība

  • Plaukstdatoru risinājums

  • Grāmatvedība

 

 

 

 

 

 

 

Tirdzniecības vadība

 

  • Piestrādāts darba mehānisms ar preču partijām (preces piemeklēšana pēc partijām un nomenklatūras cenām pārdošanas noformējuma laikā, partijas izvēle realizācijas dokumentā);
  • Piestrādāts cenu veidošanas mehānisms, kas ļauj piesiet speciālas cenas uz noteiktu periodu pie kontrahenta līguma nosacījumiem;
  • Izstrādāts modulis darbam ar maršrutu lapām (realizācijas dokumentu piesaiste pie maršrutiem, piegādes rādītāju aprēķins pēc maršrutu lapām: piegādes cena, piegādes rentabilitāte, pārskats par maršrutu lapām par izvēlēto periodu).

 

Plaukstdatoru risinājums

 

  • Piestrādāta debeta parādu caurskatīšana;
  • Preces piemeklēšana pasūtījumā pēc kontrahenta cenām;
  • Klientu apgaitas plānošana menedžerim, atkarībā no grafika, kas ir sastādāms uzņēmuma birojā.

Koala

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

Koala

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

 

Automatizēta vairumtirdzniecības vadība un divu skaistumkopšanas salonu darbība

Skaistumkopšanas salona vadībai ir izstrādāts speciāls meistaru darba uzskaites un salona procedūru uzskaites modulis.

Selecta

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

  • Plaukstdatoru risinājums

Selecta

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

  • Plaukstdatoru risinājums

 

BIC

  • Tirdzniecības vadība

  • Ražošana

  • Grāmatvedība

 

BIC

  • Tirdzniecības vadība

  • Ražošana

  • Grāmatvedība

 

 

  

 

 

WMT Baltic

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

  • Finanšu vadība

WMT Baltic

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

  • Finanšu vadība

 

RER

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

  • Ražošana

  • Kadru uzskaite

RER

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

  • Ražošana

  • Kadru uzskaite

 

Piestrādāta konfigurācija

Ievest darba algas un savstarpējo norēķinu modulis

 

Glāzeri BT

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

 

Glāzeri BT

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

 

Passo

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

Passo

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

 

Automatizēta 1 darbavieta

Vairuma un mazumtirdzniecība, kases aparāta pieslēgšana.

VOK

  • Tirdzniecības vadība

VOK

  • Tirdzniecības vadība

 

Kluba apmeklētāju uzskaite

 

Nodarbību grupu veidošana

Pēc laika un treneriem

 

Abonementu un vienreizēju nodarbību kluba apmeklētāju apmaksa

PVN likmes aprēķins atkarībā no apmeklētāja vecuma.

 

Kluba administratora interfeiss

Kurš vienotā logā ļauj ievadīt apmaksu un apskatīt informāciju par apmeklēšanu un klienta apmaksas vēsturi.

 

Atskaites

Par apmaksām klientu, treneru, grupu sadalē.

 

Sistēmai ir pieslēgts kases aparāts CHD2020 fiskālā reģistratorā režīmā.

TTS-Avio

  • Tirdzniecības vadība

  • Ražošana

  • Grāmatvedība

  • Finanšu vadība

TTS-Avio

  • Tirdzniecības vadība

  • Ražošana

  • Grāmatvedība

  • Finanšu vadība

 

 

Automatizētas 2 darbavietas.

Mazumtirdzniecība + kases aparāta pieslēgšana.

Vega Stividor (Tilia)

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

  • Ražošana

  • Finanšu vadība

Vega Stividor (Tilia)

  • Tirdzniecības vadība

  • Grāmatvedība

  • Ražošana

  • Finanšu vadība